Завдання «Практична робота»
1.
На прохання адміністрації закладу освіти
ви заміняєте хворого вчителя в чужому класі. Почався урок. Клас важко
піддається управлінню. Ви вітаєтеся - жодної уваги. Як бути? Як ви будете
діяти. Опишіть. Підготуйте поради для вчителів «Як встановити контакт з дітьми
у незнайомому класі». Складіть список літератури (5 джерел) про
сприятливий психологічний клімат у
класі.
2.
Учитель дає учневі завдання, а той не хоче
його виконувати і при цьому заявляє: «Я не хочу це робити!». Яка повинна бути
реакція вчителя? Напишіть розв’язання
даної ситуації. Доберіть прислів’я чи
відомі афоризми (у кількості – 5), за допомогою яких можна дати відповідь
учневі.
Складіть поради молодому вчителю щодо
підвищення мотивації здобувачів освіти до навчання.
3.
Ознайомтеся з ситуацією. Як би Ви повелися
в даній ситуації?
Йшов урок української мови. Настрій у
вчителя був чудовий. Він опитав чотирьох учнів. Відповіді бездоганні. Всі оцінки
високого рівня. Підійшовши до дошки учитель виявив шпаргалку: на рамі були
написані особові закінчення дієслів І і ІІ дієвідмін.
Розв’яжіть
ситуацію. Підготуйте та викладіть свої міркування (до 10 речень): чому проблема списування, використання підказок
сьогодні в освітньому процесі стоїть так гостро?
Створіть 5 лайфхаків щодо вивчення теми
«Написання особових дієслівних закінчень дієслів І і ІІ дієвідмін».
Немає коментарів:
Дописати коментар